Summa sidvisningar

18 juli 2011

Snart 5 månader efter op...

Magen är mkt fin trotts att jag ätit lite mer och onyttigt :-)
Börjar väl pluffsa till mig på andra ställen,
men det är bara att ta tag i till hösten igen.
Måste få njuta av allt gott i mat och dryckesväg :-)
Och tex trycka i mig en polkagris, som jag aldrig skulle äta annars. :-)
Jag har fått mer känsel, och då är jag mer öm,
det har jag ju inte känt av förut när jag inte haft känseln i magen.
Men jag har fotfarande ingen känsel nedanför naveln.
Ligger jag ner, kan jag inte gå upp i situps, då känns det och gör lite ont.
Annars funkar jag som vanligt och det är underbart att kunna ha tex tajta tröjor,
som jag aldrig aldrig nånsin har haft förut :-) Och jag känner mig fin.

















Vi har varit och campat runt på västkusten en vecka.
Nu ska vi förhoppningsvis komma ut med segelbåten.
Motorn krånglar just för tillfället och jocke har mekat med den i två dagar.
Sitter hemma och väntar och håller tummarna.

Ha en fortsatt bra sommar alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar