Summa sidvisningar

25 feb. 2011

10 Dagar kvar.....

Fredag... Sköööönt! idag har vi kunnat varit ute med barnen nästen hela dagen.
Kom ju på med flera stycken som sticker iväg på sportlov nästa vecka bla Monica (chefen),
kommer jag ju inte att träffa på en månad....Ups! Va konstigt!
Jag tänker mkt på va jag måste hinna göra innan operationen...Städa, handla, tvätta..osv osv osv...
Då tänker nog du som läser.."men va fan..det kan väl Sambon fixa??!!
Ja det kommer han få göra med besked,
när jag ligger här hemma och gapar...gör det....gör det... hämta det :-)
Därför vill jag göra så mkt som möjligt innan, så jag inte får för mkt dåligt samvete. Som jag tyärr lätt får.
Det kommer över mig mer o mer.....Shiiiiiiiiit snart är det dax! Hur knasigt som helst :-)
Tog före bilder idag....men jag vet inte om jag ska publicera dom, kanske gör det när jag tagit efter bilder.
Väldigt kul att se skillnaden :-)

Nu dax för Freeeeedags Myyyyyys :-)

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar