Summa sidvisningar

28 feb. 2011

En vecka kvar....

Klockan 10.00 om precis en vecka sitter jag i väntrumet och är säkert skiiiit nervös....
Känner mig inte så nervös nu...eller??
hahahaha tänker massor på vilken tid jag ska tvätta håret dagen innan,
vilken tid jag ska gå upp och tvätta håret igen... :-)
Jag ska ju duscha kvällen innan och tvätta mig med en specialtvål och specila shampo som håller alla bakterier borta, sen ska jag göra samma procedur på morgonen innan också, och värsta problemet, jag får inte använda balsam..hahahahahaha shit vilket värdsligt problem!
När kan jag ta en kopp kaffe senast... när måste vi åka för att slippa köerna osv osv osv..
Det är nog lite nerver som spökar :-)
Måste hämta värktabletter idag så det finns hemma när jag kommer hem från sjukhuset.

Idag lämnade Jocke in Leia hos Veterinären hon ska sövas och skrapa tänderna, röntka en hörntand som har en spricka i sej. Hon blir kvar där hela dagen. Stackars våran lilla vovve :-/
Så först hon sen jag.......

Nu ska jag ha en fortsatt mysdag med våra dagbarn. Monica är på skidsemester och jag har bara 7 barn.

Måndags kramar

2 kommentarer:

  1. Hihihi, jag känner igen det där med allt man måste fixa. I mitt fall handlar det enbart om kontrollbehov. Jag la till och med fram fyra olika matchande set per barn som de skulle ha på dagis de dagarna jag räknade med att ligga pall i sängen. Det visade sig att min man faktiskt inte var så efter som jag trott... hehe. Han ochh barnen har varit super tiden efter min operation. Jag tror det kommer gå galant. Jag var faktiskt riktigt lugn och behärskad på min operationsdag och efter den lugnande shoten skämtade och skrattade jag till och med mad personalen i operationssalen medan de förberedde mig för op. Mitt råd är att ta dagen som den kommer. Du har två dygn på kliniken, var inte rädd för att ringa i klockan om du har ont eller känner obehag. Dagen efter operationen får du se nya magen och då lovar jag dig att du kommer le igen. Tack för dina kommentarer i min blogg. Jag ska med stor spänning följa din resa. Kom ihåg att smärtan är väldigt individuell, jag har tex inte upplevt någon direkt stark smärta mer obehag av att det kliar och stramar. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Jag har två bloggar! Den med operationen heter http://minnyakropp.blogspot.com

    min mailadress är lambisoft@hotmail.com

    Jag svarar gärna på alla frågor du kan komma på!

    SvaraRadera