Summa sidvisningar

5 mars 2011

2 dagar kvar.....

Om 2 dagar sitter jag på Akademikliniken, nu känns det, lite ångest och stress har uppdagats sig.
Har drömt stressiga drömmar inatt, så jag vaknade med huvudvärk.
Är också stressig över allt jag "måste" hinna....Eee??? Måste hinna? Jag måste inte hinna.... Ta det lugn!
Jag har iaf städat sovrummet och bytt lakan. Vi ska ju till Göksby i efm och sover där,
så det är klart när vi kommer hem imorgon, så kan jag bara duscha och sen lägga mig i rena lakan.
Jag har uppfunnit ..med två tygskärp, en draghjälp vid sängen, som jag har fäst under fönsterbrädan i ett fäste.
Om jag inte skulle kunna ta mig ur sängen själv, Jag är ju själv hemma i två dagar när jag kommer hem.
Sååå..jajaja jag är lite nervös..hahahahahaha
Imorn ska vi ha en härlig dag på landet och stressa av. Leia blir kvar hos "farmor".
Hon får bo där tills jag är frisk nog att kunna ta promenader igen.
Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen åka till mamma och hjälpa henne med handling och lite mysfika.
Eller är det nåt jag hinner innan kanske?? :-)..........

Kram från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar