Summa sidvisningar

17 apr. 2011

6 veckor efter op

Lördag 17 April

Våren är verkligen här på riktigt :-)Tog en promenad med Jocke och Leia på Järvafältet i bara T-shirt, Helt underbart!!
Citerar Jocke "Det här gör mig så glad"
Satt sen och njöt av solen i våra nyinköpta balkongmöbler och ett glas rött och daddelchoklad bollar, Mums hur mkt som helst! :-)
Och är nu alldeles röd i ansiktet.
















Det är så skönt för nu kan jag gå helt utan anmärkning, men går jag lite för länge så känns det lite trögt och det spänner lite lite i magen.

Jag har nu jobbat i två veckor, och förra veckan gick det super jätte bra,
jätte stor skillnad emot första veckan.
Har kvar känningar i blygdbenet, som ett tryck fast nu bara på eftermiddagen,
men då sätter jag mig bara så går det över.
Lägger mig när jag kommer hem och tar det väldigt lungt, vill inte riskera att jag inte orkar jobba dagen därpå.'
Så också i helgen, tar det lugnt och lägger mig om jag känner för det.

Kan inte gå utan Gördeln, så det blir nog att jag har den längre än den rekommenderade veckan som jag har kvar att ha den dagtid.
Det spänner mkt mer när jag är utan den.

Nähäpp upp och hoppa (eller inte hoppa kanske :-) ) Nu ska jag planera om och beskära mina vindruvor, som jag har på balkongen, sen blir det dammsugning.
Jocke är och målar båten, Rasmus är på rep. Så jag och Leia städar, sen blir det promenad i solen!

Vår kramar alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar