Summa sidvisningar

25 apr. 2011

7 veckor efter op

Måndag 25 April (Annandag Påsk)

Vilken sommar vi har! Så galet underbart :-) När hade vi över +20 i april??
Jag mår jätte bra. Jag har väldigt svårt att vara utan Gördeln, det drar väldigt mkt i höger sida, och huden är såå stram, Dom har verkligen tajtat till huden.
och så jag går lite lutad framåt när jag är utan den.
Så fort jag sätter på den, så känns allt som vanligt och det drar och spänner inget.
Så jag kör med den ett tag till.





Idag polerade jag båten, en stund bara, för det kändes i nedre delen av magen efter ett tag, så det fick jag sluta med. Men fika i solen funkar ju bra :-)
Och titta på dom andra när dom jobbar..hahahahaha





I lördags hade vi födelsedags/påskafton fest (Rasmus fyllde 17 år)
La familja va här, vi satt inne och åt, sen va vi ute,
så ungar och hundar fick leka av sig.









Jag blir inte alls lika trött efter en hel dag igång längre, det är skönt.
Men jag tar mig en liten siesta iaf så fort jag kan.
Känner att jag svullnar lite efter en lång dag, då är det skönt att sträcka ute sig.

Go och Glá fortsättning på denna underbara årstid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar