Summa sidvisningar

24 maj 2011

11 veckor efter op

För 14 dagar sen, var jag utan Gördeln en arbets dag
Då var jag så här svullen på kvällen och det spände jätte mkt...















Morgonen därpå hade svullnaden gått ner...
















Så jag bestämde mig för att fortsätta ha gördeln ett tag till...
(fast dom sa på kliniken 3 veckor dag och natt och sedan 3 veckor dagtid)
Man ska absolut göra som man känner själv, är glad att jag gjort det.
Tror att jag vinner på det, och att magen håller sig platt och fin :-)

Nu 11 veckor efter operationen har jag nu varit utan den i två dagar, och det känns väldigt bra och jag svullnar inte alls lika mkt.
Jag har fått tillbaka känseln i övre magen,
men från naveln och ner känner jag inget än. Och skinnet stramar.
Det ända jag känner av är när jag nyser...ajaj det gör ont.

Återkommer med 3 månads bilder :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar