Summa sidvisningar

3 maj 2011

2 månader efter op

Idag toksnöade det... det va ju hur knas som helst :-) Och jätte kallt.
April vädret kom nu och Sommaren va här i April...
Då hade vi ju sol och runt +20 grader. Men men den som väntar på nå gott... :-)

Jag mår jätte bra, har nästan inga känningar i magen alls.
Har fortfarande Fröken Gördel på dagarna, kan inte vara utan.
När jag går utan så spänner det massor i skinnet på höger sida,
och det är som ett obehag, men det är väl en vanesak antar jag.

Atchoooo...nu nös jag...Aj det gjorde ont :-) så visst känns det i vissa lägen.

Behöver inte lägga mig när jag kommer hem längre och jag är pigg på dagarna.
Jag har inte heller trycket i blygdbenet.

Kan känna mig lite svullen i magen efter en hel dag, men det är liksom inuti.

Jag har börjat att ta en omväg hem på en halvtimme,
nu när jag kan powerwalka,
så måste jag komma igång med flåset.
Och så har jag ätit lite för mkt och onyttig ett tag nu,
vill ju inte svälla ut igen.. Måste passa mig nu, resten av mitt liv,
har ju så lätt att gå upp i vikt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar