Summa sidvisningar

11 maj 2011

7 - 8 Maj -2011 Göksby

Jag och Leia hade en underbar helg I Göksby hos Svärmödrarna.
Vi hade sommar med 20-25 gr varmt. Helt underbart :-)

Jag testade för första gången att vara utan Gördeln på dagtid,
det är lite obehagligt, men det funkade.









Jag hjälpte till lite att måla om deras små hus.







Jag kände av det dagen efter att jag va svullen och var liksom öm på skinnet.
Tror ju fortfarande att jag kan göra saker som vanligt,
och glömmer bort att läkaren faktiskt sa att det tar upp till 1/2 år,
som jag måste ta det lite lugnt inte lyfta och anstränga mig för mkt.
Men att måla????.... vill ju så mkt. Och kan visst inte vänta eller jag glömmer ju bort att även små ansträngningar kan leda till att jag får lite ont.
Och det är ju faktiskt så att jag kan förlora på det senare.

Idag Onsdag så gick jag till jobbet utan Gördeln också, men idag hade vi det jätte lugnt och jag lyfter inte eller gör nåt tungt jobb.
Vi är ute i trädgården med alla barnen i solen och bara njuter :-)
Jag är svullen i övre magmuskler och magen är stenhård, inte skönt.

Imorn ska vi till skogen då tar jag Gördeln för säkerhet skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar