Summa sidvisningar

16 mars 2011

Dag 10...16 mars -11

Inatt har jag sovit dåligt, har ont i sidorna där dränet sitter.
Vaknade före klockan, gick upp och gjorde frukost och la mig igen.
Gjorde mig iordning, Jocke(sonen) kom och hämtade mig kl:7
Åkte till Akademikliniken och träffade sköterskan Madde,
-ta ett djupt andetag, sa hon. Och drog sen ut dränagen..
Ahhhhhhh.... det va inte skönt kan jag säga..Pust pust!
Dom satt ju från höften och en slang fram till mitten av magen på båda sidor,
Men vilken otrolig lättnad det var att bli av med dom.
Så säger hon -Nu kan du duscha om 2 dagar....Whaaaaat??? :-/
Men va f..n Hahahahaha! Jaha! Skit Fia får väl stå ut ett tag till då.
Det är för att nu har jag ju två hål som måste dra ihop sig.

När jag kom hem kände jag mig pigg, och lättad :-)
Plockade undan lite...sen kom tröttheten smygande,
har jag varit uppe för länge så blir jag så sjukt trött.
Gick och la mig, somnade nästan direkt.
Sov nån timme, upp och diskade, fixade lunch (kokt vitkål och köttfärsås)
La mig kollade film, tog värktabletter, och somnar, vaknar 15,00, fikar.
Känner mig helt urblåst och jätte trött, solen lyser in på köksgolvet *suck*
Dammsuger, kan verkligen inte låta bli, men det va kul och det blev fint :-)
Det är skönt att ha något att göra när jag väl är uppe.

Tog en sväng ute,,ojoj va sakta det går hahahaha
Människorna bara svicshar förbi mig, och tittar lite konstigt på mig,
där jag lullar iväg :-)
Dom borde ta det så här lugnt lite oftare :-) i denna stressade värld.
Det va super skönt, men jag orkade bara knappt 20 min.
La mig igen. Och kollade en film.

Jocke jobbar över, så han ska få goda pannkakor när han kommer hem.
Rasmus är hos sin pappa, han praktiserar med honom Torsdag och Fredag,
så då sover han hos honom.
Nu ska jag dricka kaffe och äta några bragokex :-)
Tjing.....

1 kommentar:

  1. Neeej hahaha fick du inte duscha nu heller. Typiskt! Skönt att bli av med dränen i alla fall. Det visade sig på mitt återbesök igår att det inte handlar om vätska, det är förmodligen svullnad. Rätta medicinen för det är tålamod och åter tålamod... Vi får se hur det artar sig.

    SvaraRadera