Summa sidvisningar

18 mars 2011

Dag 11...17 mars-11

Va uppe 6 gjorde frukost, sen satt jag med Jocke i soffan och åt.
Det är första gången.. det är nya små framsteg varje dag :-)
La mig när Jocke stuckit iväg, somnar jätte hårt och sover till 10.
Klädde mig, allt jag gör går i slowmotion :-)
Gick till ica och handlade lite olika mjölsorter,
Prenumererar på surdegs kultur, så jag rörde ihop en deg,
som ska stå i 24 timmar och mogna.
Sandra kom och fika en liten stund, det är inte ofta vi ses.
(Sandra är som en dotter till mig, vi hade mkt kontakt i hennes tonår, sen har vi haft kontakt och idag är hon 30 år och bor i skåne)
När hon såg mig utbrister hon -oj så liten du är. Hahahahaha det har jag inte hört på väldigt länge om jag ens har hört det sägas nån gång!
Gumman det va så kul att se dig.
Diskade och sen la jag mig och började se en serie i 4 delar
"The pillars of the earth"
En mkt bra film, ser fram emot att se fortsättningen.
Såg bara första, för sen va det dax för middag.
Aubergine och köttfärs gratäng.
Det är väldigt skönt att ha att göra i små doser,
Jag gör nåt... läggar mig.... gör nåt.... lägger mig..... gör nåt....osv
orkar inte vara uppe för länge.
Nu middag och mys.....
Sen Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar