Summa sidvisningar

14 mars 2011

Dag 8...14 mars-11

Inatt kunde jag sova på sidan ett par timmar, så skönt!
Gick upp 7 och gjorde frukost på säng till min Älskling,
det känns väldigt skönt att kunna göra honom glad, efter allt som han gör för mig.
Tog av mig gördeln helt, och tvättade av mig med våtservetter.
Trodde det skulle vara väldigt läskigt att stå utan, men det gick väldigt bra.
Det är skönt att ha två stycken gördlar så jag kan tvätta upp den ena.
Vi stack iväg till Akademikliniken, va där straxt före 9.
Allt ser bra ut, dom ville dra ut dränagen,
det hade kommit 40ml och 30 ml.
Men se de ville inte jag, jag tyckte så länge det rinner ut,
så vill jag ha dom kvar.
Och det gick bra så jag ska tillbaka på onsdag och dra ut dom.
Hon bytte tapen över ärret och baddade med nåt som sved som satan...ajajajaja
allt pillande på magen är så obehagligt, jag har ju ingen känsel,
men känner ändå på nåt konstigt sätt ett obehag.
Det var så skönt att vara ute lite.
Så imorn ska jag börja ta lite ute promenader.
Hemma bjöd Jocke på mjölkstuvade makaroner och stekt falukorv till lunch,
Jockes bror Matte och syster Anna kom över och åt.
Det va jätte kul att träffa dom.
Sen stack dom och jobbade. Jag la mig..är såååå trött!
Tog värktabletter och somnade.
På kvällen satt vi i vardagsrummet och mös med tända ljus, som vi brukar,
men nu känns det som det va länge sen, kunde sitta uppe ett par timmar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar