Summa sidvisningar

12 mars 2011

Dag 6...12 mars-11

Har sovit jätte bra, tror inte att jag har vaknat. Vaknade en gång och såg att det va mörk, hade inte min telefon vid sidan så jag vet inte vad klockan var, somnade om.
Vaknade 6.45 av "vårfåglarna" Härligt.....
Tog värktabletter och gick sen upp på toa.... idag sitter jag inte fast i nåt blixtlås :-)
Men jag går som en Dinosarie, säger Jocke..hahahahaha
Har ont i ryggen pga att jag går så framåtlutad och ligger så mkt.
Kan inte vara uppe för länge, inte längre än 10 min, blir kallsvettig och en liten liten svim känsla.
Tömde dränagen, vänster 50ml och höger sida 30ml.
Sov en timme....

 9,30 tog jag Lactulos, 1 1/2 tim senare va det dax :-)
Jocke håller mig sällskap i sängen hela dan. vi kollar tv och han spelar gitarr :-)
Vi saknar våran Leia.... Plutti snufflan :-)
Va uppe och tänkte att jag skulle göra lite nytta, och diska, fan det gick inte alls särskilt länge.
Det drar i rygg o sidan alldeles för mycket, Får nog vänta med att vara fröken duktig :-/
Jocke gick ner o köpte glass till mig..Måste ju ha lite Lördags myyyyyys *s
sen stack han ut och festa med polarna,

Rasmus är på Lidingö med sitt band och är med i en Rock tävling..
Rasmus är sångare i bandet;
Cerulean Secret
http://www.myspace.com/ceruleansecret

Lycka till hur mkt som helst !!!!

Robin kom förbi och åt middag och tittade på Melodifestivalen med mig.
Vann rätt låt???? Nej Brolle skulle ha vunnit!

1 kommentar:

  1. Så gott det lät det där receptet! Måste testas! Håller med om att man inte orkar lika mycket mat längre. Jag har halverat mina portioner. Jag ska göra mitt bästa för att fortsätta med den storleken på portioner så slipper man kanske "semesterkilona" framöver. Fördelen med min gördel är att den verkligen är ett superstöd för ryggen. Jag var riktigt orolig för hur min rygg skulle må av detta. Det har inte varit några problem alls faktiskt.

    SvaraRadera