Summa sidvisningar

13 mars 2011

Dag 7...13 mars-11

Natten har varit så där, har haft som ett tryck över magen hela tiden och jag har velat lagt mig på sidan flera gånger, men det har ju inte gått. Så jag har sovit lite oroligt.
Vaknade runt 7 gick upp och gjorde frukost,
idag går jag rakare och det bränner inte i ryggmusklerna.. "skönt"
Satt i soffan och kolla tv.n en timme..tjohooooo va skönt det va :-)
Men oj va jag längtade tillbaka till sängen sen, såå skönt o lägga sig ner och sträcka ut,
när jag ligger kan jag sträcka ut mig helt, men inte när jag går.
Magen har funkat idag oxå,,, som att bli pånyttfödd varje gång, hahahaha Härligheter...
nåt som man faktiskt tar för givet i vardagen.

Svärmor ringde och Leia mår så bra, hon hade varit ute och geggat ner sig, så hon hade duschat och sen blivit torkad i hårtorken :-) nåt jag har försökt, men det har inte funkat, och hon skäller inte lika mkt längre heller. Dom är så bra med henne, vi får hem en ny hund sen.
Ni är underbara kramar till er Maria och Carin.

Monica ringde (min chefkompis) tänker mkt på henne, nu när jag ligger här och att hon tar alla barnen,
det går bra för henne, jag ser fram emot att jobba igen,
Saknar dig Monica och alla barnen :-)

Jag kunde inte låta bli att ta disken iaf
(vi har inte diskmaskin, och det är ett evigt tjat om vem som ska diska)
men det funkade jätte bra idag, kunde stå där rätt länge.
Det är ju bra för mig oxå att ha nåt att göra när jag väl är uppe.

Ikväll ska jag byta gördel, lite läskigt att ta av den, den har ju blivit en del av mig och det känns som det är den som håller upp mig.
Och så blir det lite våtservetts tvättning...Mmmm :-)
shit va jag saknar att duscha nu, en vecka sen imorn...
Imorn ska jag på återbesök, då får jag bla reda på om jag ska ha kvar dränagen,
idag tömde jag ut 30ml på vänster sida och 50ml höger sida, så det rinner ju ut fortfarande,
som annars hade legat kvar i kroppen, inte bra!

Rasmus gick inte vidare igår, men dom gjorde sin bästa spelning hittills, dom har ju bara spelat ihop knappt ett år, och dom som tävla tillsammans med dom, är mer proffsiga. Så det va deras vinst att vara där :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar