Summa sidvisningar

7 mars 2011

Nu är det Dax....

Den stora dagen som jag har drömt om, är äntligen här. Så konstigt!
Har sagt så ofta, om jag får ihop pengar så är det, det första jag ska göra, " En magoperation"
Nu är jag där,,,, fattar det knappt.
Är ine speciellt nervös, mest är jag nyfiken och spänd.

Det var jobbigt att lämna Leia igår, att se  hennes sorgsna ögon titta på oss, och hon fick inte följa med.
Men hon kommer att ha det sååå bra. Vi saknar redan :-)

Duschade och tvättade håret med Descutan igår, och gjorde samma procedur i morse.

Nu sitter jag och dricker kaffe utan mjölk det är det enda jag får ta in, och det två timmar innan
inställelse tiden som är 10.00

Jag hör av mig så fort jag orkar och kan.

Hålla alla tummar som går nu...  :-)

Kram från mig

1 kommentar:

  1. Idag är det dagen efter din dag och jag hoppas så att allt gått bra och att du mår bra. Snygg vet jag ju redan att du är!!! Skönt att det är överstökat.

    SvaraRadera