Summa sidvisningar

18 mars 2011

Dag 12...18 mars-11

Fredag!
Jaha :-) känns som vilken annan dag som helst. Är det så här det är att vara pensionär?
alla dagar är lika.
Vet ni.....woooooow!! Jag har duschat..hahahahaha jag är som pånyttfödd.
Va skönt det var, va uppe kvart i 6 och ställde mig i duschen. Mmmmm!! :-)
Det är 11 dagar sen, helt galet!

Det är lite läskigt att gå en längre stund utan Gördeln, har ju trott att den sitter så hårt att det är därför som jag inte kan räta på mig till 100.
Det känns som magen och skinnet är ihop tejpat med typ silvertape,
jag kan inte räta på mig hur mkt jag än försöker. Läskig känsla!
Sätt en bräda framför magen och knacka, så känner du att det är nåt som händer på skinnet, inte mer. Så känns det.
Men va fan...jag är ju så snygg..hahahaha!
Provade en trosa som har varit alldeles för liten och den satt mkt bra. så kul!

Ha en härlig fredag alla som läser, och följer mig.
Vilka är ni som följer mig?, det skulle vara kul att veta.

Klädde på mig, och jag kan inte få på mig strumpor så tack och lov för mina Uggs stövlar, annars hade jag inte kommit ut.
Har lite svårigheter med byxorna oxå.
Gick ner till affären och handlade jäst.
Usch idag är det trögt och jag är jätte trött, det blev för mkt att duscha :-)
Var tvungen att lägga mig en stund vid 11 och sen vaknade jag kl 14
Va fan hände..jag va sååå trött, kunnde inte vakna.
Gick upp iaf, jag måste göra nåt kan ju inte bara ligga,
satte degen till brödet som heter... Hurt bullar :-)
så passande hahahahaha!
Det var förrutom surdegen, solroskärnor, linfrön,morötter,vetgroddar, fullkorns dinkelmjöl, yoghurt,vatten, lite olja och salt.
Dom blev så goda, är riktigt stolt, jag har aldrig bakat så nyttigt och gott bröd.
Jocke är i kista och tar med sig hämtmat, det blir bra,
idag orkar vi inte laga mat. Och jag vilar..Zzzzzz

Ha en fortsatt jätte mys fredag alla!

1 kommentar:

  1. Visst är serien bra! Jag nästan önskar att jag inte hade sett den än så jag kunde se den igen för första gången hehehe. Himla mysig story! Glömde ju svara innan om naveln... se när du har duschat nästa gång om du kan torka bort det med en tops när det är blött. Jag hade också lite suspekta saker här och var som jag pillade bort efterhand. Håller dock med om att naveln är läskig att pilla i, även innan operationen. Jag är väldigt nöjd med min navel förresten, tycker den ser väldigt naturlig ut. Hur blev din? Snart ska det drickas vin på den här adressen, min väninna kommer med en box och jag har fixat en smörgåstårta. Vi brukar ha vinkvällar ibland och min man får vara med i kvinnokacklet. Det värsta är att väninnan och maken är lika envisa så när de sätter igång med sina diskussioner får man inte en syl i vädret hahaha. Ha en fin kväll i nya Barbiekroppen!

    SvaraRadera