Summa sidvisningar

15 mars 2011

Dag 9...15 mars-11

Vaknade 5 och kunde inte somna om, så jag gick upp och städade undan lite i köket, gjorde mig en smörgås och kaffe, satte mig i soffan o kollade lite på tv.
Vaknade sittandes i soffan kl 6.30..Hoppsan..hör att ingen är uppe..ojoj
Jooooocke vaaaakna.. han har försovit sig. Rasmus är ledig idag.
La mig när han stuckit till jobbet.
Nu lägger jag mig nästan obehindrat, har bara ett litet tryck över magen när jag ligger ner, när jag står och går, så drar det lite i magen och jag går fortfarande lite framåt lutad. Men inte alls mkt.
Idag hade det inte kommit mkt alls i dränen, 20ml och 50ml, så imorn åker dom.
Så imorn ska jag duuuuuuscha..hahahahahaha det ska bli så underbart. :-)

Rasmus och jag gick ner till ICA (det brukar ta kanske 1-2 min dit) nu tog det fram och tillbaka plus hasningen emellan hyllorna i affären, 40 min.
Blev lite trött i affären så jag vilade framåtlutad över glassboxen en stund :-)
(fan glömde köpa glass)
När vi väl kommit hem, var jag såååå trött.
Dax för värktabletter och en sovstund.
Rasmus stekte köttfärs, sen gjorde jag klart köttfärsås. Han stack på rep.
La mig igen...
Gick upp och diskade och plockade lite innan Jocke kom hem.

1 kommentar:

  1. Hahaha kan inte låta bli att skratta igenkännande över din tur till ICA. Jag begav mig till Maxi efter ungefär lika lång tid efter op och det var en pärs att ta sig från entré till utgång. Hade nästan lite panik på slutet. Ville bara kasta mig i min säng och sova efter det äventyret. Jag ska också på återbesök imorgon. Jag är sjukskriven veckan ut och ska börja jobba på måndag. Hoppas så att de kan få ut lite av vätskan imorgon. Idag har jag roat mig med att prova kläder. Massor åkte i en traderasäck som ska dra in pengar till lite nytt. Nuförtiden har man ju problem med att saker är för stort, framförallt i midjan (har typ aldrig hänt tidigare hahaha). Ska bara hitta ork att lägga ut allt på tradera.

    SvaraRadera