Summa sidvisningar

24 mars 2011

Torsdag 24 mars

Gårdagen flöt på i lugn takt, det spänner och drar i musklerna där det är sytt.
Va ute med hunden en längre stund, och efter det så är jag tvungen att vila.
Somnade rätt tidigt efter en dusch med blött hår,
så idag ser jag ut som ett troll hahahaha med svintohår.

Har inte sovit alls bra, hur jag än ligger så känns det inte bra i magen,
låg och tänkte, det känns som jag mådde bättre förra veckan??
att det har gått lite tillbaka, varför?
Joooo!! jag har ju inte tagit några värktabletter sen i lördags,
och i två veckors tid har jag ju knaprat tabletter var 6:te timme.
Så det va ju inte så konstigt :-)
Tog två alvedon och tillslut somnade jag så skönt.

Tänker fram och tillbaka fram och tillbaka....
Pallar jag att börja jobba på måndag?
Jo, jag skulle väl palla, men pallar magen?
4 dagar kvar....mkt kan hända!

Jag går inte helt upprätt än, blir jätte trött när jag varit uppe en längre stund.
Jag kan inte hosta eller nysa, då känns det som jag ska spricka..ajajajaj
Jag behöver fortfarande dra mig upp ur sängen med draghjälp.

Men jag kan....
Skratta nu :-) inte gapflabba men lite grann utan att det gör ont.
jag kan....
Gäspa, dra en inte för djup suck, når golvet med lite möda,
lyfta lite på huvudet när jag ligger i sängen.
Sånna småsaker som man tar för givet, som är en så stor framgång för mig :-)

Måste ju tillägga att jag är super nöjd med min platta fina mage,
jag är inte svullen alls, och ärret läker ihop mkt fint.

Har varit ute med hunden nu, Det är ju så underbart ute..
Våren är kommen hopp faderallan lej :-)

Idag kommer min syster Monica och hennes hund Morgan på besök... Kul!! :-)

Pratade med Monica(chefen) och hon hade räknat med att jag troligtvis skulle vara borta en vecka till, och det känns skönt att hon tänkte så. Då kan jag släppa lite av mitt dåliga samvete. Så jag sjukskriver mig en vecka till, känns jätte bra.

1 kommentar:

  1. Aja baja på dig! Du måste sjukskriva dig en vecka till. En vecka till kommer att göra superstor skillnad för dig. Gör mig en tjänst och kika på dina senaste inlägg för där har du svaret min vän på huruvida du orkar gå tillbaka redan eller ej. Hahaha nu blev det pekfinger-Carro för hela slanten, hoppas du inte tar illa upp. Jag har ju varit där du är nu och jag vet vad ytterligare en veckas vila gör för läkningen.

    SvaraRadera