Summa sidvisningar

10 mars 2011

Dag 3....9 mars-11

Kunde inte somna om efter att jag fått tabletterna, kollade tv en stund.
somnade...va uppe o kissade 4.45
6.00 tabletter och tömning av påsar.
Frukost 6.30
Men när ska jag bli nödig???? ser inte fram emot det direkt...men det måste ju ut nångång :-/
Till slut så...kl:8.00 satte det igång... funkade inte direkt..satte mig, gick upp, satte mig.
och sen äntligen så.. det funkade bra, Tack o lov. Blev lite kallsvettig.
Efter det va det så skönt att lägga sig igen.
Somnade en stund.
Tog en sväng vid 10.00
(svängarna är typ några steg och några minuter. värsta loppet hahahahaha)
10.30 bytte vi gördel, den jag hade va ganska blodig, så jag köpte en till 1200kr.
Så jag har att byta med, ska ju ha gördel nu i tre veckor dag och natt.
Sen tre veckor på dagarna.
Det va inte skönt att sätta på den nya,,,ajajajajaja
Har ingen känsel i magområdet, skum känsla!
Men sen va det skönt när den väl satt där, den är så snygg... Not!
Den går från under brösten ner till precis ovanför knäna. och så är den öppen i grenen då. "Sexigt" :-)
Robin (min egen taxichaufför, min son kör för 020) kom 11, jag klädde mig och packade.
Sen fick jag lunch innan vi åkte hemmåt.
kom knappt in i bilen, va jobbigt det blev, men tillslut så gick det.
Känns lite läskigt att åka hem, men nu har jag ju Rasmus hemma om det skulle vara nåt.
Jag plockade upp och plockade fram lite som jag ville ha på nattduksbordet.
Sen satte jag mig på toa och tog en microlax...
satt en stund,, sen kom det med besked....shiiiiiit va nice :-)
La mig 13.30 "skönt" kollade film och åt mullbär.
(Jocke har installerat datorn och ställt den i sängen så jag kan kolla film. Tack Älskling)
Gick upp 15.00 och gjorde smörgås till mig och Rasmus, han har fortfarande lite feber.
Gick lite fram och tillbaka i lägenheten, bullade upp med mer kuddar i sängen.
Det va bättre med sjukhussängen där jag kunnde höja o sänka.
La mig o sov lite..
upp igen 17.00 och kissade....
Det är jätte jobbigt att ta sig ur sängen här hemma...tur att jag fixade med draghjälpen,
den hade jag inte klarat mig utan...
Men jag är envis som fan...så det går tillslut :-)
Jocke kom hem 18.00 jag tog sprutan och tabletter.
Va uppe och gjorde nr 2 ett par gånger under kvällen, hade lite magknip.
Jocke fixade snittslar och quenoa till middag,,,sen låg vi och mös hela kvällen.
Somnade av och till.....
Skönt att vara hemma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar