Summa sidvisningar

5 mars 2011

Inköpslistan..

Jag trodde när jag skulle hämta ut recept mot smärta att det var typ Panodil eller nåt liknande....
Det var det ju inte.....

Ett paket Alvedon
Arcoxia (7tabletter)
OxyNorm
Fragmin (Fyllda sprutor) Men va f..n....
Alltsom allt 650kr..ojsan! Men det är det säkert värt :-)

Ja det känns som jag kommer att slippa smärta iaf..hahahaha kanske ligger här och har jätte kul! Tjolahopp...

Inhandlade Microlax också för säkerhets skull, och Natusan Baby servetter, om duschningen blir så där.
Och Medicomp Kompresser, att lägga mellan såren och Gördeln, har jag hört ska vara skönt, för att motverka skavsår...

Tack Caroline för alla tips och ditt stöd.

1 kommentar:

  1. Hahahaha kom just att tänka på att jag till och med handlade en liten resetandkräm och en "hatt" till tandborsten. Nu i efterhand kan jag konstatera att några tänder inte borstades det dygnet hehehehehe. KONTROLLFREAK!!!

    SvaraRadera